تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 7110

فعال شدن 8 واحد صنعتی راکد در جویبار

فعال شدن 8 واحد صنعتی راکد در جویبار

جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با حضور مسئولین در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار ریحان نیوز, فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه واکسیناسیون در این شهرستان به میزان بسیار خوبی انجام شده است و تاکنون ۹۰ هزار واکسن در این شهرستان تزریق شده است, گفت: بالغ بر

جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با حضور مسئولین در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ریحان نیوز, فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه واکسیناسیون در این شهرستان به میزان بسیار خوبی انجام شده است و تاکنون ۹۰ هزار واکسن در این شهرستان تزریق شده است, گفت: بالغ بر ۵۸ هزار نفر در نوبت اول, ۳۲ هزار نفر نوبت دوم و ۸۰ نفر در نوبت سوم  واکسینه شدند.

سید علی اسد افزود: تاکنون 5 هزارو 271 دانش آموز واکسینه شده‌اند که در مجموع ۸۴ درصد جامعه هدف دانش‌آموزی را در بر گرفته است.

وی با اشاره به آسیب دیدن معیشت مردم در ایام کرونا اظهار داشت: وجود جمعه بازار جویبار علاوه بر نشان دادن بخشی از فرهنگ و سنت این شهرستان باعث گردیده که کالا و مواد مصرفی بدون واسطه به دست مصرف کننده برسد و در کاهش هزینه تولید نقش بسیار موثری داشته است.

فرماندار جویبار ادامه داد: به همین جهت مقرر شد از هفته گذشته جمعه بازار در جویبار با رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شود.

وی افزود : قطعاً برگزاری جمعه بازار نواقصی دارد که باید برطرف شود همچنین در خصوص دایر شدن مجدد کبابی ها تا زمانی که الزامات آن رعایت نشود و ایرادات رفع نگردند کبابی ها دایر نمی‌شوند.

اسد در خصوص تسهیلات کرونایی که دولت پیش‌بینی کرده بود گفت : در سال جاری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان کسب و کار های حوزه تعاون, کار و امور اجتماعی و مبلغ یک میلیارد تومان در حوزه ای اداره صمت دریافت نموده اند.

وی افزود: با تلاش و مسئولین اداره صمت شهرستان جویبار ۸ واحد صنعتی که راکد بودند از حالت رکود خارج شده و مجدد فعال شده‌اند.

فرماندار جویبار با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید از روسای اداراتی که دچار خمودگی شده اند خواست تا آخرین لحظه که این مسئولیت بر عهده آنهاست به نحوه مطلوب ارائه خدمت نمایند و رضایت خدا و ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به ساخت یک میلیون مسکن در سال که از جمله برنامه‌های مهم و اولویت دار دولت جدید می باشد, از دستگاه هایی که در زمینه تولید مسکن دخیل می باشند خواست کمک کار سازندگان مسکن باشند تا شعار دولت جدید و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تحقق یابد.

اسد از مسئولین شهرستان خواست پیگیری پروژه های نیمه تمام را در الویت کاری خود قرار دهند.

در ادامه امام جمعه شهرستان جویبار با بیان اینکه دستگاه های اجرایی بایستی به نحو احسن کار خود را انجام دهند و به ارباب رجوع احترام بگذارند, گفت: با تنش شدیداً مخالف هستم چون به ضرر مردم است و به صلاح هیچ کس نیست.

آیت ا… نادعلیزاده با بیان اینکه پیگیری قرارگاه مهدوی کار بسیار خوبی در شهرستان بوده است, گفت: قرار بوده با پیگیری نمایندگان مجلس و مسئولین استانی, ظرف سه ماه جهت تامین آب شرب و کشاورزی مردم شهرستان کانالی حفر شود که تاکنون عملیاتی نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع بیان داشت:  اگر کاری برای مردم انجام می‌دهیم منتی نگذاریم و انجام کارها را وظیفه خود بدانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.