تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 7197

سکینه مریخ

دیدار مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با امام جمعه بابلسر

دیدار مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با امام جمعه بابلسر

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با امام جمعه بابلسر دیدار نمود. در این دیدار سرهنگ شعبانی با بیان داشت: اهداف سازمان ریشه در اندیشه ناب امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص گسترش تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها و لایه هاست و هدف کلی همان تحقق دولت اسلامی است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با امام جمعه بابلسر دیدار نمود.

در این دیدار سرهنگ شعبانی با بیان داشت: اهداف سازمان ریشه در اندیشه ناب امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص گسترش تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها و لایه هاست و هدف کلی همان تحقق دولت اسلامی است که بایستی در همه سازمان ها، دستگاه ها ، مدیران و کارکنان نهادینه گردد.

شعبانی افزود: بسیج ادارات در راستای کمک به دو مقوله مهم کارآمدی نظام اداری و ایجاد سلامت اداری را از دیگر اهداف حضور بسیج در ادارات نام برد.

شعبانی گفت: همه با هم با وحدت ، انسجام و همدلی کمک کنیم به مجموعه دستگاه ها و مدیران تا نسبت به ارایه خدمات بهتر و هر چه بیشتر به مردم عزیز و همچنین نظام اسلامی تحقق یابد.

عرصه های نقش آفرین بسیج جهت بالابردن کارآمدی دستگاه ها در عرصه های فرهنگی، ورزشی، علمی، رزمی ، فکری، بصیرتی و… باعث حفظ و انسجام کارمندان و پویایی سازمانی خواهد شد.

شعبانی ادامه داد: سلامت اداری ابتدائا توسط خود مدیران و کارکنان آنان باید رقم بخورد سپس توسط نهادهای نظارتی تا خدای نکرده دچار انحراف، انحطاط و فساد اداری در هیچ سازمانی نباشیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه بابلسر گفت: پيامبر اکرم-صلی الله عليه و اله
صِنْفَانِ مِنْ أُمَّتِي إِذَا صَلَحَا صَلَحَتْ أُمَّتِي وَ إِذَا فَسَدَا فَسَدَتْ أُمَّتِي قِيلَ يَا رَسُولَ اَللَّهِ وَ مَنْ هُمْ قَالَ اَلْفُقَهَاءُ وَ اَلْأُمَرَاءُ .
دو گروه از امت من هستند كه اگر خوب باشند، امت من نيز خوب خواهند بود و اگر بد باشند امت من بد خواهند شد. گفتند: اي پيامبر خدا آن دو گروه چه كساني اند؟ فرمود: دانشمندان و زمامداران . همچنین امام على علیه السّلام فرمودند: اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛ مردم، به دولت‌مردان خود شبيه‌ترند تا به پدران‌شان.
تحف العقول، ص208.

زندگی و رفتار مردم به زندگی و رفتار مسئولین شأن شباهت دارد و از آنان الگو می گیرند.

اگر در هر عرصه ای تفکر بسیجی حاکم شود سعادت و سربلندی برای آن منطقه و جامعه رقم خواهد خورد.

مسئولین در مرحله اول باید هدف از اقدامات خود را جلب رضای خداوند و در مرحله دوم خدمت به نظام اسلامی، انقلاب و مردم بدانند ، که متأسفانه بیشتر مدیران با این تفکر و اعتقاد فاصله گرفتند.

کلمه ارباب رجوع به معنای واقعی در سازمان ها و دستگاه ها پیاده نمی شود و مراجعات مردمی حقیقتا به مثابه ارباب پنداشته نمی شود.

مسئولین بایستی خود را خادم مردم بدانند و در مواجهه با ارباب رجوع هیچ شأنی به غیر از خدمت به مردم برای خود قایل نباشند.

ورود به هر اداره ای بایستی بیانگر اسلامی بودن و انقلابی بودن آن باشد.

مدیران و کارمندان ادارات با همان روحیه بسیحی، نگاه مهربانانه، دلسوزانه و مناسب به خدمت هر چه بهتر به مردم بپردازند.

مدیران و کارمندان ادارات با همان روحیه بسیحی، نگاه مهربانانه، دلسوزانه و مناسب به خدمت هر چه بهتر به مردم بپردازند.

استقرار بسیج در اداره نقش تسهیل گر ،خیرخواه ، کمک کار و بازیگری را برای اداره ایفا می کند و این را مدیران و مسئولین باید درک درستی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قلی پور ضمن قدردانی از حضور مسئول و کارکنان بسیج ادارات سپاه کربلا و تشکر از تمامی زحماتی که در راستای مأموریت های محوله کشیده شد عنوان داشت: اینجانب خود را یک بسیجی می دانم و هرجایی که بتوانم خدمت و کار موثری انجام دهم حضور میدانی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.