تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 7406

سرپرست شرکت گاز مازندران: موتورخانه های سوخت در مازندران بهینه سازی می شود

سرپرست شرکت گاز مازندران: موتورخانه های سوخت در مازندران بهینه سازی می شود

ساری- سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به ثبت نام ۵۰۰ واحد برای بهینه سازی موتورخانه های سوخت گفت: این طرح با جدیت در استان پیگیری و اجرا می شود. به گزارش ریحان نیوز, مقدم بیگلریان با بیان اینکه در حوزه اجرای طرح‌ها و پرداخت مطالبات به پیمانکاران مشکلی نداریم و بدهکار نیستیم، درباره بهینه

ساری- سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به ثبت نام ۵۰۰ واحد برای بهینه سازی موتورخانه های سوخت گفت: این طرح با جدیت در استان پیگیری و اجرا می شود.

به گزارش ریحان نیوز, مقدم بیگلریان با بیان اینکه در حوزه اجرای طرح‌ها و پرداخت مطالبات به پیمانکاران مشکلی نداریم و بدهکار نیستیم، درباره بهینه سازی موتورخانه‌ها گفت: بسیج عمومی برای اطلاع رسانی در این حوزه راه اندازی شده است.

وی از ثبت نام ۵۰۰ واحد برای بهینه سازی موتورخانه‌ها خبر داد وگفت: مجری این طرح شرکت گاز نیست بلکه شرکت‌های طرف قرارداد هستند و پس از تائید، هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بهینه سازی موتورخانه‌ها جدی هستیم، بحث هزینه‌ها را از جمله دلایل استقبال کم از این طرح ذکر کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای انجام درست این طرح بهره گیری خواهیم کرد.

بیگلریان با بیان اینکه در بخش‌های روستایی و کوهستانی در حال اجرای پروژه‌های گازرسانی هستیم، به محدودیت‌های فراروی اجرای طرح‌ها اشاره کرد و گفت: محدودیت و موانع جاده‌ای و زمان گیر بودن مجوزها سرعت پروژه‌ها را کم می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.