تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر : 7443

تکمیل اسکله بندر صیادی بابلسر تا پایان 1400

تکمیل اسکله بندر صیادی بابلسر تا پایان 1400

ساخت حوضچه و اسکله در بندر صیادی بابلسر تا پایان امسال تکمیل می‌شود. به گزارش ریحان نیوز، معاون صید وبنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در بازدید از بندر صیادی بابلسر گفت: درتلاشیم تا پایان امسال حوضچه و اسکله درحال ساخت بندر صیادی بابلسر تکمیل و برای پهلو گیری شناور‌ها آماده شود. سید پرویز محبی با

ساخت حوضچه و اسکله در بندر صیادی بابلسر تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش ریحان نیوز، معاون صید وبنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در بازدید از بندر صیادی بابلسر گفت: درتلاشیم تا پایان امسال حوضچه و اسکله درحال ساخت بندر صیادی بابلسر تکمیل و برای پهلو گیری شناور‌ها آماده شود.

سید پرویز محبی با اشاره به پیگیری مطالبات جامعه صیادی افزود: در زمینه بندر صیادی با توجه به پرداخت حدود ۹۰ درصد طلب پیمانکار پروژه حوضچه پهلو گیری بندر، امیدواریم تا پایان امسال شناور‌های صیادی بتوانند در این مکان پهلو بگیرند.
کرم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران هم گفت: در این بندر ۳۷ فروند شناور صیادی پهلوگیری می‌کنند که هم از لحاظ ظرفیت و میزان صید، اشتغالزایی و درآمد نقش مهمی دارند که با توجه به اسکله و حوضچه آرامش در حال ساخت امیدواریم مسائل و مشکلات آنان هرچه زودتر مرتفع شود.
قلی پور مدیر عامل اتحادیه کیلکای استان هم با اشاره به سه موضوع ضرورت پیگیری حل موضوع سخت و زیان آور بودن شغل صیادی، به مشکلات لایروبی رودخانه بابلرود برای پهلو گیری، تکمیل نبودن طرح حوضچه آرامش در حال ساخت، از مسولان شیلات خواست؛ موضوع را پیگیری و برای تکمیل آن اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.