تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 7459

نماینده ولی فقیه در مازندران: اقتصاد دریا و گردشگری مازندران را متحول می کند

نماینده ولی فقیه در مازندران: اقتصاد دریا و گردشگری مازندران را متحول می کند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: توجه به اقتصاد دریا و گردشگری می تواند اوضاع مازندران و کشور را متحول کند در حالی که توجه به این بخش ضعیف است. به گزارش ریحان نیوز ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های دلاورمردان نیروی دریایی

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: توجه به اقتصاد دریا و گردشگری می تواند اوضاع مازندران و کشور را متحول کند در حالی که توجه به این بخش ضعیف است.

به گزارش ریحان نیوز ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های دلاورمردان نیروی دریایی سپاه این حماسه را نشانه اقتدار ایران و ضعف دشمن دانست و گفت: تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و برجستگی‌های مردم مازندران از جمله وظایف است.

وی مقصود از تغییر و تحول را تحول در معیشت مردم بیان کرد و گفت: تحول اشخاص باید مقدمه‌ای برای تحول جامعه باشد، از این رو نباید دلداده دنیا باشیم و اگر دلبسته دنیا نباشیم، تغییر و تودیع برای ما فرقی نخواهد داشت.

وی با اشاره اینکه در استان مازندران نباید ده‌ها هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی باشد، گفت: اقتصاد دریا محور و گردشگری می‌تواند مازندران و کشور را اداره کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گردشگری، جنگل و کشاورزی را فرصت عظیمی برای توسعه استان برشمرد و گفت: نباید در لابه لای فضای سبز، فقر پنهان و بیکاری وجود داشته باشد.

آیت الله لائینی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه استان اظهار داشت: روحیه جهادی و عاشقانه می‌تواند سبب رفع مشکلات شود نه اشرافیت و تجمل گرایی.

وی با انتقاد ار کمبود نهاده‌ها، کشتار دام‌های مولد گفت: این درحالی که صدها هزار تن نهاده‌های دامی در انبار گمرکات دپو و فاسد می‌شود و این مسائل نشانه ضعف است.

آیت الله لائینی مهار گرانی‌های کمرشکن را مستلزم تقویت نظارت‌ها دانست و گفت: باید نظارت بیشتری صورت گیرد و برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تلاش شود و پروژه‌های جدیدی که تحول ایجاد کند، در دستور کار قرار گیرد.

وی راه اندازی قطارهای سریع السیر را ضروری دانست و گفت: اگر کسی بخواهد از رامسر به ساری بیاید باید چند ساعت در مسیر بماند از این لازم است نسبت به راه اندازی قطار سریع السیر برنامه ریزی شود.

وی با اظهار اینکه صنعت چوب و کاغذ استان که به عنوان ستاره شمال است را با تغییر مکرر مدیریت زمین زدند، خواستار توجه برای رفع مشکل این صنعت شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین از تلاش‌های احمد حسین زادگان استاندار سابق استان تقدیر کرد و برای استاندار جدید آرزوی توفیقات کرد و گفت: جریان‌های انقلابی و برجستگی‌های مردم مازندران باید تقویت شود.

آیت الله لائینی حضور باشکوه مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری را از جمله برجستگی‌های مردم استان یاد کرد وگفت: مازندران باید استان ویژه دیده شود زیرا فرصت پروری امری مهم به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.