تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر : 7648

کشف میلیاردی داروی غیرمجاز در قائم شهر

کشف میلیاردی داروی غیرمجاز در قائم شهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف ۳۳ هزار عدد انواع دارو‌های انسانی و حیوانی غیرمجاز در شهرستان قائم شهر خبر داد. به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ محمد محمدپور گفت: در راستای اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق و فروش دارو‌های غیرمجاز، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی مازندران، موفق به شناسایی یکی از

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از کشف ۳۳ هزار عدد انواع دارو‌های انسانی و حیوانی غیرمجاز در شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش ریحان نیوز، سرهنگ محمد محمدپور گفت: در راستای اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق و فروش دارو‌های غیرمجاز، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی مازندران، موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه دارو‌های غیرمجاز در شهرستان قائم شهر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: متهم به عنوان متصدی یک مرغداری در این شهرستان، خود را پزشک و مشاور پروش دام و طیور معرفی و اقدام به خرید انواع دارو‌های انسانی و حیوانی از داروخانه‌ها و دلالان دارو در بازار می‌کرد.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد:پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری دارو که در شرایط غیربهداشتی تعبیه شده بود، ۳۳هزار عدد انواع دارو‌های انسانی و حیوانی و ۲هزار و ۸۰۰لیتر انواع واکسن‌های حیوانی غیرمجاز کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ارزش دارو‌های غیرمجاز کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان علوم پزشکی استان بیش از ۲۱میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر پلمب محل مورد نظر، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.