تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 7729

تعیین تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف در مازندران

تعیین تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران: اموال عمومی بلاتکلیف در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل باید تعیین تکلیف فوری شود. به گزارش ریحان نیوز، رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گفت: امروز به همراه دادستان مرکز استان و مسئولان مرتبط بازدیدی از انبار‌ها داشتیم. حجت‌الاسلام محمدصادق

رئیس کل دادگستری مازندران: اموال عمومی بلاتکلیف در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل باید تعیین تکلیف فوری شود.

به گزارش ریحان نیوز، رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گفت: امروز به همراه دادستان مرکز استان و مسئولان مرتبط بازدیدی از انبار‌ها داشتیم.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری افزود: برخی کالا‌ها اعم سم وکود شیمیایی و مواد غذایی از سال۹۵ تا کنون وجود داشته و به دلیل کم توجهی‌ها بسیار وضعیت نگران کننده‌ای را شاهد بودیم.

وی از نبود ثبات مدیریت و همچنین شرایط نگهداری کالا‌ها در انبار‌ها گلایه کرد و گفت: اموال عمومی بلاتکلیف در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل باید تعیین تکلیف فوری شود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دادستان مرکز استان نیز بعنوان مدعی العموم پیگیری این موضوع خواهد بود و دستگاه‌های ذیربط اعم از تعزیرات حکومتی، محیط زیست و کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز همکاری‌های لازم را تا تعیین تکلیف اموال تملیکی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۲۵۰پرونده در سازمان اموال تملیکی استان در حال بررسی است گفت: هزینه بالای نگهداری یا امحای برخی کالا‌ها چیزی از مسئولیت نگهداری این کالا‌ها کم نمی‌کند.

وی تاکید کرد: هر گونه کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه جرم تلقی شده و به واسطه دادستان متخلفان تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

۲ماه گذشته ۳۰۰پرونده مربوط به کالا‌های متروک در استان تعیین تکلیف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.