تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
کد خبر : 7764

افزایش ۵۴درصدی تازه مبتلایان کرونایی در مازندران

افزایش ۵۴درصدی تازه مبتلایان کرونایی در مازندران

۸۹بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند. به گزارش ریحان نیوز، شبانه روز گذشته با شناسایی و بستری ۸۹بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، با افزایش حدود ۵۴درصد نسبت به دیروز، شُمار بیماران بستری در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۵نفر رسید. از این تعداد

۸۹بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

به گزارش ریحان نیوز، شبانه روز گذشته با شناسایی و بستری ۸۹بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، با افزایش حدود ۵۴درصد نسبت به دیروز، شُمار بیماران بستری در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۵نفر رسید.

از این تعداد ۶۴بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبتهای ویژه، تحت درمان قرار دارند.

همچنین ۲۴ساعت گذشته، ۹۵بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

امروز هم ۲نفر دیگر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

فوت ۲نفر در حوزه مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۷۱بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۷۳نفر نیز ترخیص شدند.

دکتر موسوی، شمار بیماران بستری در بیمارستانهای استان را ۲۵۴نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخشهای مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروز هم ۲هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید۱۹، در بیمارستانهای زیرمجموعه این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.