تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 7792

پیام تسلیت آیت الله محمدی لائینی در پی درگذشت همسر مکرمه آیت الله ایازی

پیام تسلیت آیت الله محمدی لائینی در پی درگذشت همسر مکرمه آیت الله ایازی

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم خالقی رستمکلایی، همسر مکرمه عالم ربانی و فقیه نام آشنا مرحوم آیت الله ایازی بزرگ موجب تاثر و تالم گردید. این بانوی محترم به حق اُمُّ الطلاب و اُمُّ الضیوف و اُمُّ الاولاد بود. هم خانه و فرزندان را، هم

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم خالقی رستمکلایی، همسر مکرمه عالم ربانی و فقیه نام آشنا مرحوم آیت الله ایازی بزرگ موجب تاثر و تالم گردید.

این بانوی محترم به حق اُمُّ الطلاب و اُمُّ الضیوف و اُمُّ الاولاد بود. هم خانه و فرزندان را، هم خیل عظیم مهمانان آن بیت شریف را و هم طلاب را به خوبی و با سعه صدر مدیریت، تربیت، مادری، رسیدگی و پذیرایی می‌کرد و قطعا در موفقیت همسر بزرگوار و آن حوزه علمیه و آن بیت رفیع سهم در خور و بزرگ داشت و با دلی هرچند سرشار از ایمان و ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) اما پر از غم واندوه به ویژه غم مصیبت همسر و دو فرزند دلبند که هرکدام عالمی فرهیخته و لایق بودند به دیار حق شتافت و در رحمت بیکران الهی قرار و آرام یافت.

این مصیبت مولمه را به بیت شریف و به خاندان ایازی و خالقی و همه بازماندگان بویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقا مرتضی ایازی و همه طلاب، شاگردان و ارادتمندان آن بیت شریف تسلیت گفته، رحمت و مغفرت برای مرحومان و صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدباقر محمدی لائینی
سرباز و نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

اول آذر ۱۴۰۰
شانزدهم ربیع الثانی ۱۴۴۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.