تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
کد خبر : 8805

رونمایی از پوستر فراخوان دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی مازندران

رونمایی از پوستر فراخوان دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی مازندران

از پوستر فراخوان دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی مازندران در مراسمی رونمایی شد. به گزارش ریحان نیوز، آیین رونمایی از پوستر فرخوان دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی مازندران ظهر دیروز در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد. شایان ذکر است در این جشنواره، موضوع هدایای فرهنگی شامل چوب، سفال و هدایای فرهنگی (چرم، دست

از پوستر فراخوان دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی مازندران در مراسمی رونمایی شد.

به گزارش ریحان نیوز، آیین رونمایی از پوستر فرخوان دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی مازندران ظهر دیروز در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

شایان ذکر است در این جشنواره، موضوع هدایای فرهنگی شامل چوب، سفال و هدایای فرهنگی (چرم، دست ساخته‌های هنری، زیور آلات، نقوش برجسته) در استان اجرا می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی www.jayezehfiroozeh.ir مراجعه و آثار خود را بارگزاری نمایند. همچنین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی ماه سال جاری بوده که پس از ارزیابی و داوری، آثار برتر در ۲ بهمن ماه جاری معرفی خواهند شد؛ و در مراسمی به برگزیدگان جشنواره نیز جوایز نفیس وارزشمند اهداخواهد شد و آثار برتر در جشنواره سراسری فیروزه شرکت داده خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: دومین سال پیاپی از برگزاری جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی استان مازندران، همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه برگزار خواهد شد.

زارع افزود: پارسال بیش از ۸۰ اثر در این جشنواره حضور داشتند و در جشنواره سال جاری امیدواریم بااستقبال هنرمندان و حمایت مسوولین از این جشنواره، شاهدحمایت مردمی از طریق خرید کالا‌های فرهنگ بومی و رونق و افزایش تولیدات کالا‌های فرهنگی بومی جشنواره باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.