تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 8836

۳۳ سالن ورزشی مازندران به بخش خصوصی واگذار شد

۳۳ سالن ورزشی مازندران به بخش خصوصی واگذار شد

تنکابن- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ورود بخش خصوصی به ورزش را ضروری دانست و گفت: تاکنون ۳۵ سالن ورزشی استان به بخش خصوصی واگذار شده است. به گزارش ریحان نیوز، حسن رنگرز عصر دوشنبه در جلسه با هیئت‌های ورزشی تنکابن با بیان اینکه اعتبارات دولتی ورزش مبلغ قابل توجهی نیست، افزود: مشارکت شهرداری‌ها و

تنکابن- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ورود بخش خصوصی به ورزش را ضروری دانست و گفت: تاکنون ۳۵ سالن ورزشی استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش ریحان نیوز، حسن رنگرز عصر دوشنبه در جلسه با هیئت‌های ورزشی تنکابن با بیان اینکه اعتبارات دولتی ورزش مبلغ قابل توجهی نیست، افزود: مشارکت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و بخش خصوصی در ورزش بسیار تأثیر گذار بوده که نمونه آن را در ساخت سالن ورزشی شاقوز کتی تنکابن توسط شهرداری خرم آباد دیدیم.

رنگرز ادامه داد: برای تکمیل این سالن مبلغ دو میلیارد تومان هزینه شد که این اقدام در سطح کشور بی نظیر بوده و بابی برای دیگر شهرداری‌ها باز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ۳۵ سالن ورزشی در سطح استان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت، اظهار داشت: باشگاه شهید سردار سلیمانی نیازمند دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بود و در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد.

رنگرز با بیان اینکه پیگیری‌ها برای بازسازی سالن ورزشی سلیمان آباد تنکابن هم انجام شده است، گفت: قرار است از محل حوادث غیر مترقبه اعتبار این سالن تأمین شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، افزود: در هیچکدام از احکام بودجه سال جاری، تنها محل تأمین اعتبار هیأت ورزشی از محل ارزش افزوده دیده نشده و اگر این شریان حیاتی ورزش کشور قطع شود، این بخش دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.