تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کد خبر : 9137

اجرای ۵ طرح آبرسانی در رامسر

اجرای ۵ طرح آبرسانی در رامسر

مدیر امور آبفا رامسر گفت: عملیات اجرایی ۵ طرح آبرسانی با بهره مندی ۵۶۲۸ خانوار در شهرستان رامسر در حال انجام است. به گزارش ریحان نیوز,  مهندس کامبوزیا عسگریان با اشاره به ۵ طرح آبرسانی در شهرستان رامسر اظهار داشت: طرح های آبرسانی چورته،گلین،جواهرده،سلمل و طالش محله طرحهای اجرایی در شهرستان رامسر است که پس

مدیر امور آبفا رامسر گفت: عملیات اجرایی ۵ طرح آبرسانی با بهره مندی ۵۶۲۸ خانوار در شهرستان رامسر در حال انجام است.

به گزارش ریحان نیوز,  مهندس کامبوزیا عسگریان با اشاره به ۵ طرح آبرسانی در شهرستان رامسر اظهار داشت: طرح های آبرسانی چورته،گلین،جواهرده،سلمل و طالش محله طرحهای اجرایی در شهرستان رامسر است که پس از اتمام عملیات اجرایی و بهره بر داری از  آنها۲۷۰۰ خانوار در طرح آبرسانی جواهرده، ۱۷۰۰ خانوار در طرح آبرسانی طالش محله، ۵۹۸ خانوار در طرح آبرسانی چورته،۵۰۰ خانوار در طرح آبرسانی سلمل و ۱۳۰ خانوار در طرح آبرسانی گلین از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی این طرحها گفت: تا کنون برای بهره برداری از این طرحها ۱۲۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، ۱۲ باب مخزن ذخیره، ۱ واحد ایستگاه پمپاژ پیش بینی شده که تاکنون ۲۶کیلومترخط انتقال و شبکه توزیع  و ساخت ۶  باب مخزن ذخیره اجرا شده است.

مهندس عسگریان افزود: تا کنون این طرحها  با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و صرف اعتباری بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و برای اتمام این طرحها ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.