تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر : 9397

اجرای عملیات روکش آسفالت محور میار کلا _ لاریم _ بهنمیر

اجرای عملیات روکش آسفالت محور میار کلا _ لاریم _ بهنمیر

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ارتقاء ایمنی در محورهای استان اجرای عملیات روکش آسفالت محور میارکلا_لاریم _ بهنمیر به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در حال انجام است. به گزارش ریحان نیوز ، مهندس اسماعیل فولادی اظهار داشت

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ارتقاء ایمنی در محورهای استان اجرای عملیات روکش آسفالت محور میارکلا_لاریم _ بهنمیر به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش ریحان نیوز ، مهندس اسماعیل فولادی اظهار داشت : محور ارتباطی میارکلا_ لاریم _بهمنیر یکی از محورهای پرتردد محسوب شده که ایمن سازی آن جز برنامه های این اداره کل می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: از ابتدای سال تاکنون عملیات لکه گیری ، روکش آسفالت ،درزگیری و میکروسرفیسینگ دربرخی از محور‌های استان ( بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی ) اجرا شده است.

مهندس فولادی ادامه داد : موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود:جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهندس فولادی انشالله باتخصیص اعتبار و تامین قیر لازم برای اجرای پروژه های سطح استان، سرعت اجرای پروژه ها افزایش یافته تا موجبات رضایتمندی ، ایمنی و آرامش مردم فراهم آید.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد : در فصل زمستان به منظور بارش الهی ( باران و برف ) عملیات روکش آسفالت با شرایط خاصی اجرا شده ولی انشالله در صورت مساعد بودن شرایط جوی اقدامات ایمن سازی محورهای استان در قالب روکش آسفالت با جدیت و قوت بیشتری انجام می پذیرد.

وی در پایان از زحمات و تلاش های خالصانه و مجدانه همه راهداران که در تمام طول شبانه روز به ارائه خدمت مشغول ند و همچنین صبوری و متانت و حوصله و تحمل هموطنان عزیزی که متحمل مشقت شده اند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.