تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
کد خبر : 9440

رفع نقاط پرتصادف محور‌های مازندران در سریعترین زمان

رفع نقاط پرتصادف محور‌های مازندران در سریعترین زمان

تسریع در رفع نقاط پرتصادف محور‌های مازندران با جدیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار دارد. به گزارش ریحان نیوز، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه حدود ۱۰۷ نقطه پرتصادف در سطح استان شناسایی شده است، گفت: از این میزان ۲۰

تسریع در رفع نقاط پرتصادف محور‌های مازندران با جدیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار دارد.

به گزارش ریحان نیوز، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه حدود ۱۰۷ نقطه پرتصادف در سطح استان شناسایی شده است، گفت: از این میزان ۲۰ مورد رفع خطر شده و بقیه نیز در دستور کار است.

اسماعیل فولادی افزود: مبحث ترافیک، حوادث استان و عبور و مرور خودرو‌ها موضوعی بسیار قابل توجه است لذا یکی از اولویت‌های این اداره‌کل در سطح استان، رفع نقاط پرتصادف و تبدیل و ارتقای محور‌های موجود از راه‌های اصلی به بزرگراهی و راه‌های بزرگراهی به آزادراه‌ها است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص وضعیت پروژه‌های استان گفت: این شهرستان به دلیل برخورداری از محور‌های ترانزیتی و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین از محور‌های آن، رفع نقاط حادثه خیز با هدف کاهش تصادفات در این محور‌ها بسیار قابل توجه است.

فولادی افزود: از ابتدای امسال تاکنون این اداره کل نسبت به اجرای ریزش برداری رانش‌ها، مرمت لغزش‌های جاده‌ای که بر اثر بارش‌ها در محور‌های کوهستانی خصوصا محور‌های شریانی استان و محور‌های فرعی و روستایی اتفاق افتاده است اقدام کرده است.

وی همچنین شانه سازی محور‌ها، ساماندهی تقاطع ها، اصلاح قوس‌های افقی و قائم، اصلاح سطوح راه‌ها (انجام روسازی آسفالت)، اصلاح شانه راهها، اصلاح، تعمیرات ابنیه فنی، ساماندهی ورودی و خروجی پاسگاهها، ایست بازرسی و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی و هر نوع عملیات اتفاقی و اضطراری در راه‌های شریانی، نصب نیوجرسی به عنوان جداکننده، نصب علائم اخطاری، انتظامی و اخباری، اجرای روشنایی نقطه‌ای محور‌ها و نقاط پر حادثه، اجرای روشنایی طولی جاده ها، نگهداری روشنایی طولی جاده‌های مازندران، تعمیرات و نگهداری گاردریل در محور‌های مختلف استان، پاکسازی حریم و نگهداری فضای سبز در طول جاده‌های حوزه استحفاظی را از دیگر اقدامات این اداره کل نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.