تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 9465

ایجاد سامانه ای برای اشتغال جوانان جویای کار

ایجاد سامانه ای برای اشتغال جوانان جویای کار

استاندار مازندران تاکید کرد: سامانه جامعی ایجاد شود تا کلیه کسانی که در روستا‌ها و شهر‌ها شاغل نیستند، اطلاعات خود را ثبت کنند. به گزارش ریحان نیوز ، سید محمد حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای عالی اشتغال با بیان اینکه پذیرش چنین نرخ بیکاری در استان برخورداری مانند مازندران قابل قبول نیست گفت:

استاندار مازندران تاکید کرد: سامانه جامعی ایجاد شود تا کلیه کسانی که در روستا‌ها و شهر‌ها شاغل نیستند، اطلاعات خود را ثبت کنند.

به گزارش ریحان نیوز ، سید محمد حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای عالی اشتغال با بیان اینکه پذیرش چنین نرخ بیکاری در استان برخورداری مانند مازندران قابل قبول نیست گفت: اشتغال الویت اول کاری دولت جدید است و قصد بر این است در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت موجود ساماندهی شود.

وی افزود : فرماندهی اصلی موضوع اشتغال بر عهده خود من و در شهرستان‌ها با فرمانداران است و در این جلسه قرار بر این شد سامانه جامعی ایجاد شود تا کلیه کسانی که در روستا‌ها و شهر‌ها شاغل نیستند، اطلاعات خود را ثبت کنند تا مدیران با داشتن آمار دقیق به وسیله راه اندازی محیط کسب و کار برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

استاندار مازندران گفت : یکی دیگر از برنامه‌های ما ساماندهی بخشی از افرادی است که در میدان‌های شهر ایستاده اند و دنبال کار می‌گردند و قرار شد اطلاعات این افراد در سامانه ثبت شود تا با ایجاد شغل شاهد صحنه‌های ناراحت کننده نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.