تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 9490

وضعیت جمعیت مازندران نگران کننده است

وضعیت جمعیت مازندران نگران کننده است

رئیس کل دادگستری مازندران با ابراز نگرانی از وضعیت جمعیتی استان از همه دست اندرکاران خواست تدابیر لازم را در این زمینه بیاندیشند. به گزارش ریحان نیوز، حجت الاسلام اکبری در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با بیان اینکه استان از نظر جمعیت و طلاق رتبه نامناسبی در کشور دارد، گفت: از همه ارگان‌های

رئیس کل دادگستری مازندران با ابراز نگرانی از وضعیت جمعیتی استان از همه دست اندرکاران خواست تدابیر لازم را در این زمینه بیاندیشند.

به گزارش ریحان نیوز، حجت الاسلام اکبری در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با بیان اینکه استان از نظر جمعیت و طلاق رتبه نامناسبی در کشور دارد، گفت: از همه ارگان‌های مربوط مثل بهزیستی و علوم پرشکی خواسته شد تدابیر لازم را در زمینه‌های اقتصادی، اشتغال و فرهنگی پیش بینی کنند و از مردم هم می‌خواهیم در برنامه‌های تدوین شده ورود کنند تا معایب طرح‌ها زودتر شناسایی و اصلاح شود.

وی افزود: براساس قانون جدید کمیسیونی برای تعیین تکلیف سقط جنین با حضور یک قاضی دادگستری تشکیل می‌شود و این کمیسیون مجوز لازم را صادر می کند، در غیر اینصورت هیچ شخص یا موسسه‌ای مجاز به انجام سقط جنین نیست و انجام چنین کاری عواقب کیفری در پی دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه طبق گزارش‌ها نزدیک به ۷۰ درصد جرایم به طور مستقیم و غیر مستقیم ناشی از اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: حدود ۶۰ دستگاه اجرایی وظیفه دارند تا با ترتیب دادن برنامه‌های مدون شر این بلای خانمان سوز را از سر جامعه کم کنند.

حجت الاسلام اکبری افزود: مسائل مربوط به مسکن مهر هم قرار شد تا پایان سال جاری بررسی و حل و فصل شود تا همه کسانی که از قبل بابت این خانه‌ها ثبت نام یا پولی پرداخت کردند، به زودی خانه‌های خود را تحویل بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.