تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر : 9538

امید به بازی در وزشگاه هفت تیر بابل دوباره جوانه زد

امید به بازی در وزشگاه هفت تیر بابل دوباره جوانه زد

دو نیم میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بخشی دیگر از ورزشگاه هفت تیر بابل اختصاص یافت. به گزارش ریحان نیوز، فرماندار بابل گفت: با تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، مرحله دوم بازسازی ورزشگاه هفت تیر این شهرستان آغاز شده است. قربانعلی، ولی زاده با بیان اینکه مرحله دوم بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل ۱۲۰ میلیارد

دو نیم میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بخشی دیگر از ورزشگاه هفت تیر بابل اختصاص یافت.

به گزارش ریحان نیوز، فرماندار بابل گفت: با تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، مرحله دوم بازسازی ورزشگاه هفت تیر این شهرستان آغاز شده است.

قربانعلی، ولی زاده با بیان اینکه مرحله دوم بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد افزود:از این میزان ۲۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافت که در اختیار بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریالی در مرحله نخست طرح توسعه این ورزشگاه، بخشی از زیرساخت‌ها فراهم شده که سرعت بازسازی طرح توسعه در فاز دوم را افزایش می‌دهد.

فرماندار بابل اولویت بازسازی ورزشگاه هفت تیر در فاز دوم را چمن و زیرساخت‌های مورد نظر سازمان لیگ عنوان کرد و افزود: برای سرعت بخشی در روند رفع مشکلات فنی ورزشگاه هفت تیر بابل مدیریت ورزشگاه به هیات فوتبال بابل واگذار شد تا در حفظ و حراست این زمین فوتبال موثر اقدام کند.

ولی زاده گفت: با توجه به اینکه بابل ۹ تیم ورزشی در رده‌های نوجوانان، جوانان، امید و دسته یک دارد، تلاش می‌شود تا اعتبارات مصوب باقی مانده زودتر برای بازسازی ورزشگاه هفت تیر جذب شود، به ویژه این که از جمله دغدغه‌های هواداران فوتبال تماشای بازی‌های تیم رایکا در ورزشگاه هفت تیر بابل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.