تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
کد خبر : 9686

سرعت مطمئنه، راهی برای جلوگیری از تصادف در جاده‌های برفی

سرعت مطمئنه، راهی برای جلوگیری از تصادف در جاده‌های برفی
رئیس پلیس راه مازندران: سرعت مطمئنه، راهی برای جلوگیری از تصادف در جاده‌های برفی است.

به گزارش ریحان نیوز، رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و محدوده های درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ جهان تاب افزود: جاده کندوان محدوده ولی آباد، هراز محدوده امامزاده هاشم، سوادکوه محدوده گدوک و کیاسر محدوده تلمادره به علت یخبندان لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست برای تردد در محور‌های کوهستانی، حتما” تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

سرهنگ جهان تاب همچنین افزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن در این محور‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: افراد از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور ساری – کیاسر – سمنان افزود:برای جلوگیری از لغزندگی جاده به علت یخبندان مقرر شد اداره راهداری نسبت به نمک پاشی این محور اقدام کند.

سرهنگ جهان تاب خاطر نشان کرد: از پیگیری‌های معاون عمرانی استاندار مازندران برای بازگشایی محور‌های برفی مناطق کوهستانی استان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در چند ورز گذشته چند مورد تصادف منجر به خسارت داشتیم و در یک مورد تصادف در محور سوادکوه متاسفانه یک عابر جان باخت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.