تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 9716

هیچ محوری در مازندران مسدود نیست

هیچ محوری در مازندران مسدود نیست
تمامی محور‌های مازندران باز و ترافیک در محور‌های مواصلاتی در پی بارش‌های اخیر باز است.

 

به گزارش ریحان نیوز، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، با آماده باش تمامی گشت‌های راهداری، هیچ محوری در استان مسدود نیست.

فولادی افزود: در راستای آمادگی برای پیشگیری و جلوگیری از بسته شدن محور‌های استان در اثر بارش برف، ریزش کوه و وقوع سیلاب، از ظرفیت ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین ۳۵۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه بهره‌خواهیم گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: امسال ۳۳ تيم راهداری در محور‌های مواصلاتی استان در طرح زمستانه فعال و در محور‌ها مستقرند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه نسبت به رفع انسداد مسیر‌ها اقدام کنند.

فولادی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به تدابیر گرفته شده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محور‌های استان نباشیم.

وی به رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد از محور‌های مواصلاتی به ویژه گردنه‌های استان تاکید و عنوان کرد: به هم وطنانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطر نشان کرد: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.