تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 10297

آیت الله پیشنمازی: پیوست فرهنگی مبتنی بر اخلاق زمینه جذب گردشگر را فراهم می‌کند

آیت الله پیشنمازی: پیوست فرهنگی مبتنی بر اخلاق زمینه جذب گردشگر را فراهم می‌کند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: پیوست فرهنگی مبتنی بر اخلاق و رفتار اسلامی زمینه توسعه گردشگری را فراهم می‌کند.

به گزارش ریحان نیوز، آیت‌الله سید صادق پیشنمازی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با اقداماتی که برای توسعه گردشگری در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: در استان مازندران ظرفیت مناسبی برای توسعه و فعالیت گردشگری وجود دارد.

وی با اعلام اینکه از ظرفیت نیروهای استان و قابلیت‌های مازندران برای توسعه فعالیت گردشگری باید استفاده شود، تصریح کرد: در توسعه گردشگری نیاز به پیوست فرهنگی داریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه برای اجرای پیوست فرهنگی نیاز است که اخلاق اسلامی را مد نظر قرار دهیم، گفت: اگر از باب اقناع سازی برای جذب افراد اقدام کنیم به هیچ وجه دچار مشکل نمی‌شویم.

وی با اعلام اینکه اسلام دین اخلاق و انصاف است، افزود: با رعایت اخلاق اسلامی می‌توانیم هم به توسعه گردشگری اقدام کنیم و هم منویات اسلام را اجرا کنیم به شرطی که رعایت اخلاق و رفتار اسلامی را در توسعه گردشگری مد نظر قرار دهیم.

آیت‌الله پیشنمازی اضافه کرد: در پیوست فرهنگی مد نظر در حوزه گردشگری باید از افراد متخصص که آموزش‌های مناسب را دیده‌اند استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: باید مراقبت کنیم که در بحث پیوست فرهنگی دچار افراط و تفریط نشویم، از ظرفیت آموزش باید استفاده مناسب‌تر شود،در مباحث آموزشی ترویج فرهنگ اخلاق اسلامی باید مد نظر باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: در بحث جذب گردشگر باید رابط میهمان و میزبان حاکم شود و این موضوع باعث می‌شود کسی که وارد استان مازندران شد حساسیت‌های مردم استان را درک کرده و ضمن رعایت حریم صاحبخانه از ظرفیتی که در استان دارد بهره‌برداری کند.

وی با اعلام اینکه در بحث پیوست فرهنگی باید جذابیت‌های اخلاقی و انسانی را برجسته کنیم، افزود: با پیوست فرهنگی در توسعه فعالیت‌های گردشگری نه تنها مانعی برای حضور گردشگر ایجاد نمی‌شود بلکه شرایط اخلاقی و انسانی بر ورود و خروج گردشگر حاکم می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.