تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 10437

امضای تفاهم نامه همکاریِ طرح همیار ناجی در بندر امیرآباد

امضای تفاهم نامه همکاریِ طرح همیار ناجی در بندر امیرآباد
تفاهمنامه‌ همکاری ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی طرح همیار ناجی با بهره مندی از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد در بندرامیرآباد منعقد شد.

 

به گزارش ریحان نیوز، معاون دریایی اداره کل بندرامیرآباد گفت: در راستای ارتقای ضریب ایمنی دریایی، تفاهمنامه‌ی همکاری ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی”طرح همیار ناجی” با بهره مندی از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد در بندرامیرآباد منعقد شد.

حبیب اله طالبی افزود: این تفاهم نامه در راستای اجرا و پیاده سازی قوانین و مقررات بین المللی و ملی در زمینه جستجو و نجات دریایی و تحقق یکی از اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ارتقای ایمنی دریانوردی در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران  به امضاء رسید.

وی با تأکید بر استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد ادامه داد: این تفاهمنامه دو جانبه در زمینه ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی به حادثه دیدگان دریایی فیمابین اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و یکی از شرکت‌های تعاونی قایقرانی فعال در منطقه فرح آباد ساری منعقد شد.

معاون دریایی اداره کل بندرامیرآباد معرفی افراد داوطلب زیر پوشش، اعزام قایق‌های عضو طرح در عملیات جستجو و نجات دریایی با فراخوان اداره کل، شرکت در مانور‌های محلی، استانی و ملی جستجو و نجات دریایی با درخواست بندر و همکاری جهت اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی به شهروندان و گردشگران را بخشی از مواردی عنوان کرد که شرکت قایقرانی بر اساس این تفاهم نامه متعهد به انجام آن است.

طالبی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های لازم و همچنین بسط همکاری‌ها مابین دستگاه‌های ذیربط، شاهد ارتقای کمی و کیفی در زمینه جستجو و نجات دریایی و کاهش سوانح دریایی باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.