تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 10551

  ۱۷۳۰ کیلومتر از راه‌های مازندران زیبا سازی شد

  ۱۷۳۰ کیلومتر از راه‌های مازندران زیبا سازی شد
مدیر کل راهداری مازندران از زیبا سازی بیش از ۱۷۳۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد.

 

به گزارش ریحان نیوز، حسن جهانیان گفت: بیش از ۱۷۳۰ کیلومتر از راه‌های مازندران از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین امسال زیبا سازی شد.

بویا اشاره به رضایت کاربران جاده‌ای از اجرای طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های مازندران، افزود: حفظ و پاکسازی حریم راه جزء وظایف همگانی بوده و می‌تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند.

به گفته مدیر کل راهداری مازندران، در راستای تاکید استاندار مازندران مبنی بر اجرای طرح “نوروزی پاکسازی حریم راه‌ها ” اقدامات گسترده و مثبتی از سوی راهداران این اداره کل و دیگر دستگاه‌های مرتبط در خصوص زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها انجام گرفته است.

جهانیان گفت: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

وی در ادامه از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل در خصوص ایمن سازی راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: احیا و اجرای خط کشی، اجرا و نصب نیوجرسی بمنظور جداسازی و تفکیک باند در نقاط پرتصادف استان، بازسازی و نصب انواع علائم، برنامه ریزی و اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری گسترده رویه‌های آسفالتی، رگلاژ و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد از جمله برنامه‌های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.