تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 10765

زیبا سازی و پاکسازی حریم راه های مازندران

زیبا سازی و پاکسازی حریم راه های مازندران
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از پاکسازی و ایمن سازی حریم راه های این استان توسط راهداران این اداره کل خبر داد واظهار داشت : زیبا سازی و پاکسازی حریم راه های مازندران با جدیت در حال اجراست.

به گزارش ریحان نیوز ، اسماعیل فولادی اظهار داشت: در راستای تاکید استاندار محترم مبنی بر اجرای طرح “نوروزی پاکسازی حریم راه ها ” خوشبختانه اقدامات گسترده و مثبتی از سوی راهداران این اداره کل و دیگر دستگاه های مرتبط در خصوص زیباسازی و پاکسازی حریم راه ها صورت گرفته است طرح پاکسازی مذکور کماکان ادامه دارد.

وی میزان پاکسازی و ایمن سازی حریم راه های را در طرح نوروزی (25 اسفند 1400 لغایت 13 فروردین 1401) بیش از 1730 کیلومتر اعلام نمود .

معاون راهداری اداره کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه افزود: حفظ و پاکسازی حریم راه جزء وظایف همگانی بوده و می تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفاء نماید.

وی در ادامه افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

 فولادی در ادامه فرهنگ سازی عمومی برای پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها را برای ایجاد بستر مناسب در محورهای استان بسیار مثمرثمر دانست و یاد آور شد : مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی خود همه ساله پذیرای هزاران گردشگر و مسافر بوده ، از این رو نباید در چنین استانی شاهد بی نظمی و اختلال در سطح محورها و حاشیه راه های آن باشیم.

وی گفت: راهداران پر تلاش این اداره کل بر اساس ماده 7 آیین نامه حریم راهها مبنی بر ریختن زباله ، نخاله ، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه ها و حریم قانونی آنها در داخل و خارج محدوده ی قانونی شهر ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع می باشد ، به انجام وظایف قانونی و سازمانی خود می پردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.