تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 21021

اعلام انزجار مازندرانی‌ها از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه؛

سکینه مریخ

قدس بی دفاع ، مظلوم تر از همیشه

قدس بی دفاع ، مظلوم تر از همیشه
مردم انقلابی مازندران در اعتراض به بمباران‌ها و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش ریحان نیوز ، مردم مومن و انقلابی مرکز استان مازندران شهر ساری امروز در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مسیر میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای ساری را پیاده طی کردند و با سردادن شعار‌هایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و رنج دیده غزه ابراز داشتند.

مردم دیگر شهر‌های استان مازندران نیز در این راهپیمایی با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصر من الله و فتح قریب» و «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، حمایت خود را از جنبش مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به جنگ ۴۴ روزه که ۱۱ هزار نفر مردم غزه و بیش از ۶ هزار کودک توسط اسراییل به قتل رسیدند گفت: اگر در شهرک‌های اسراییل، اسراییلی‌ها توسط حماس و مقاومت کشته می‌شوند جهان می‌داند همه ساکنین آن نظامی هستند حتی فرزندان انان نظامی هستند و برای آموزش در کشتار مردم سازماندهی می‌شوند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.