تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 21204

سکینه مریخ

کسب مدال طلا توسط گلناز غضنفریان قایقران مازندرانی در مسابقات قهرمانی ایران

کسب مدال طلا توسط گلناز غضنفریان قایقران مازندرانی در مسابقات قهرمانی ایران
مرحله پایانی مسابقات قهرمانی آبهای‌آرام بانوان ایران در مسافت ۵۰۰ متر برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند و گلناز غضنفریان قایقران مازندرانی در فینال رقابت‌های کایاک یکنفره ۵۰۰ متر کشور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش ریحان نیوز، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام بانوان از دیروز به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۸ استان در حال برگزاریست.

۵۳ ورزشکار از استان‌های مازندران، تهران، گیلان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، لرستان، همدان، خوزستان، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، کردستان و گلستان در این دوره از مسابقات حضور دارند.

نفرات برتر هر ماده ۵۰۰ متر:
در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۲:۰۹.۹۲۰ دقیقه مدال طلا، صوفیا پاکروان از البرز با زمان ۲:۱۳.۲۳۰ دقیقه مدال نقره و هلیا حوصله پو از تهران الف با زمان ۲:۱۳.۵۸۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر هستی ناصری و زهرا مطهر از تهران الف با زمان ۲:۲۲.۹۵۰ دقیقه اول، ستایش شریفی و فائزه سلیمانی از هرمزگان با زمان ۲:۴۷.۶۶۰ دقیقه دوم و ریحانه عسگری و فاطمه احسانی از البرز با زمان ۲:۵۷.۷۲ دقیقه سوم شدند.

در فینال کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زهرا مطهر از تهران الف با زمان ۲:۲۹.۵۹۰ دقیقه مدال طلا، دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۷.۴۶۰ دقیقه مدال نقره و فاطمه زندی از همدان با زمان ۲:۳۷.۷۰۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.
در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر ستایش پورتالاری و بهار تنها از البرز با زمان ۲:۰۶.۰۳۰ دقیقه، پدیده پهلوان زاده و هلیا حوصله پو از تهران الف با زمان ۲:۰۸.۲۲۰ دقیقه و سارا سهمانی و آوین محمدزاده از گیلان با زمان ۲:۱۰.۶۰۰ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی۲۰۰ متر در جریان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.