تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر : 23488

یوسف یوسفی

برگزاری آیین تودیع و معارفه استاندار مازندران/ یوسف نوری آمد

برگزاری آیین تودیع و معارفه استاندار مازندران/ یوسف نوری آمد
آیین معارفه استاندار جدید مازندران امروز با حضور وزیر کشور در ساری برگزار شد.

به گزارش ریحان نیوز، وزیر کشور در این مراسم با بیان اینکه مازندران استانی مهم در کشور است که می‌توان از توانمندی هایش برای توسعه اقتصادی استان بهره برد انتخاب استاندار برای مازندران را کاری دشوار دانست و افزود: تجربه ثابت کرد که انتخاب حسینی پور به عنوان استاندار مازندران در طول دو سال و پنج ماه فعالیتش در مازندران صحیح بوده و استاندار پیشین با موفقیت مازندران را برای فعالیت در حوزه‌های دیگر ترک خواهد کرد.

وحیدی با تاکید بر اینکه تصمیمی برای تغییر استاندار مازندران وجود نداشت، اما به خواست خود ایشان این تغییر اتفاق افتاد گفت: معرفی استاندار جدید مازندران با توجه به با اهمیت بودن این استان در کشور، تصمیم سختی برای وزارت کشور بود.

وزیر کشور با اعلام اینکه یوسف نوری مدیری با تجربه که در بیشتر موضوعات صاحب نظر و متخصص است افزود: نوری در حالی به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد که دیگر دستگاه‌های کشور هم با توجه به تجارب مفید و ارزشمند او خواهان همکاری با وی بودند.

وحیدی گفت: با انتخاب یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران، دولت نیز به اطمینان خاطری که مدنظرش بود دست یافت تا زمینه‌های توسعه این استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و اقتصاد دریا پایه و تعالی پیدا کند.

توجه بیشتر دولت به مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.

آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و … خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد

بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

استاندار سابق مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در مازندران برای اجرایی شدن دقیق‌تر مبارزه با فساد، اولویت اصلی او در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور خواهد بود از حمایت‌های مردم مازندران در طول دو سال و پنج ماه فعالیت خود در این استان قدردانی کرد.

حسینی پور ابراز امیدواری کرد آینده مازندران با تعامل مردم و مدیران استان با استاندار جدید بیشتر از گذشته توسعه یابد.

استاندار جدید مازندران هم در این مراسم، مازندران را سرآمد در ظرفیت‌های مختلف انسانی، اقتصادی، ورزشی، جغرافیایی، دینی، سیاسی و فرهنگی دانست که با وجود پیشرفت در همه حوزه‌ها در سال‌های اخیر همچنان نیازمند پیشرفت و توسعه است.

یوسف نوری اجرای برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت را از توصیه‌های رهبری به مدیران دانست که تحقق آن در سایه تعالی و تعامل مردم و مدیران است.

در این مراسم حکم استانداری مازندران با حضور وزیر کشور به آقای یوسف نوری اهدا شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.