تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 23883

سکینه مریخ

سفر یک و نیم میلیون بیمار به ایران برای دریافت خدمات درمان

سفر یک و نیم میلیون بیمار به ایران برای دریافت خدمات درمان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که پیشرفت علم پزشکی ایران کم نظیر است، گفت: ۱.۵ نیم میلیون بیمار از کشورهای مختلف منطقه سال گذشته برای درمان به ایران سفر کردند.

به گزارش ریحان نیوز، بهرام عین‌اللهی که رئیس جمهور را در جریان دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: پیشرفت علم پزشکی ایران به درجه ای از توانمندی رسیده که بیماران زیادی از کشورهای منطقه برای درمان به ایران سفر می‌کنند.

وی اظهار کرد: گردشگر درمانی ظرفیت خوبی برای ایران محسوب می شود که استان مازندران با داشتن جاذبه‌های طبیعی در این زمینه امکان موفقیت بیشتری دارد.

وزیر بهداشت با بیان این مطلب که تکمیل بیمارستان ۲۵۵ تخت‌خوابی بابلسر شتاب خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بابلسر از جمله شهرهای ممتاز گردشگرپذیر کشور است که در توریسم درمانی مورد اقبال واقع خواهد شد.

عین الهی ادامه داد: همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به مازندران ۱۱ طرح درمانی با اعتبار ۲۳ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که از صبح امروز همزمان با دور دوم سفر هیات دولت با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در بابلسر برنامه های خود را آغاز کرد بعد از بازدید از بیمارستان شهید رجایی بابلسر برای افتتاح چند طرح عمرانی و زیر ساختی وارد بابل شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیکوکاران و خیران حوزه سلامت پارسال ۳۶ هزار میلیارد ریال در بخش زیرساختی و درمانی کشور در شهرهای مختلف سرمایه‌گذاری کردند.

بهرام عین‌اللهی که رئیس جمهور را در سفر به مازندران همراهی می‌کند، روز پنجشنبه در بازدید از زیرساخت های درمان شهرستان بابل به خبرنگاران گفت: نقش خیران در توسعه زیرساخت های درمان کشور بسیار مهم و اثربخش است.

وزیر بهداشت با بیان این مطلب که خیران بابلی در بخش درمان سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام دادند، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مرکز جامع دیالیز شمال کشور با سرمایه گذاری خیران در بابل ساخته شد.

این مقام مسوول ادامه داد: یکی از خیران بابلی برای تکمیل این مرکز دیالیز ۴۰۰ میلیارد ریال اهدا کرد تا این طرح درمانی به مرحله افتتاح برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از صبح امروز همزمان با دور دوم سفر هیات دولت با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در بابلسر برنامه های خود را آغاز کرد بعد از بازدید از بیمارستان شهید رجایی بابلسر برای افتتاح چند طرح عمرانی و زیر ساختی وارد بابل شد.

*خیرین ۳۶ هزار میلیارد ریال در بخش درمان سرمایه‌گذاری کردند

دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای ۱۰ دانشکده و یک پژوهشکده دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی رامسر، دانشکده طب ایرانی، پردیس خودگردان، توانبخشی، بهداشت، پرستاری و مامایی است که در نهایت پژوهشکده سلامت هم در این دانشگاه فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.