تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 24444

سکینه مریخ

امام خمینی (ره) محبوب همه قشر‌ها بود

امام خمینی (ره) محبوب همه قشر‌ها بود
نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم سی و پنجمین سالروز رحلت امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد در جمع مردم منطقه لائی در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ابچین گفت: امام خمینی (ره) محبوب همه قشر‌ها بود.

به گزارش ریحان نیوز، ایت الله محمدی لایینی افزود: اینکه مردمی در روستا‌های این منطقه بعد از سی و پنج سال در فراقش چنین مجلسی برگزار می‌کنند این عشق و ارادت مردم نسبت به امام عزیز بود.

وی با بیان اینکه ۳ خصیصه در امام داشت که امام این همه در بین مردم عزیز بود گفت: امام ذوب خدا بود یعنی با تمام وجود در خدا ذوب بود و این باعث عزت او در دنیا شد.

امام جمعه ساری گفت: مردم دوستی، خصیصه دیگر امام بود که حکومت و نظام را از ان مردم می‌دانست و مقید بود بدون مردم کار بجایی نمی‌رسد.

خطیب جمعه ساری هوش سیاسی بالا را از دیگر خصایص امام می‌دانست که با درایت خود سکان انقلاب را رهبری می‌کرد.
ایت الله محمدی در این مراسم که مزین بود با نام پنج شهید روستای ابچین گفت:طبق آماری که در مجالس و محافل اعلام می‌شود شمار شهدای استان مازندران را ۱۰۴۰۰شهید می‌دانند
در صورتی که طبق آمار از بنیاد شهید استان و شهرستان‌ها، شهدای مازندران در این زمان ۱۴۵۰۰شهید هستند که در گلزار شهدای روستا‌ها و شهر‌های مازندران همچون خورشید می‌درخشند.
وی همچنین طی توصیه‌ای به مردم منطقه و استان گفت: آنچه شهدا و امام راحل از ما انتظار دارند حضور پررنگ در مراسم سیاسی و در آینده انتخابات پیش رو است.
منطقه لایی از منطقه هزارجریب نکا ۲۸ شهید تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد ۵ شهید از روستای ابچین از منطقه لائی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.