تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 2442

آغاز اجرای طرح خود اظهاری کارکرد کنتور مشترکان آب

آغاز اجرای طرح خود اظهاری کارکرد کنتور مشترکان آب

اجرای طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا آغاز شد. ‎ به گزارش ریحان نیوز ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: اجرای طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا آغاز شد. ‎

اجرای طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا آغاز شد. ‎

به گزارش ریحان نیوز ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: اجرای طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا آغاز شد. ‎
مجید عبدالهی افزود: در این طرح مشترکان آب می‌توانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور آب خود را به دو روش به این شرکت اعلام کنند.
او گفت: در روش اول مشترکین آب شهری می‌توانند از طریق تلفن همراه (از چپ به راست): کارکرد کنتور آب * شماره پرونده خود را به صورت پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران افزود: مشترکان آب روستایی نیز شماره کنتور آب خود را با همین روش به شماره ۳۰۰۰۴۶۱۵۲۳ ارسال کنند.
عبدالهی افزود: در روش دوم نیز مشترکین آب شهری می‌توانند از طریق سایت شرکت به آدرس: www.abfa-mazandaran.ir و مشترکین آب روستایی با مراجعه به آدرس: www. http://abfar-mz.ir کارکرد کنتور را در قسمت میز خدمات الکترونیک (بخش خدمات الکترونیک مشترکین) ثبت کنند.
او از مشترکان خواست برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس ضمن خودداری از مراجعه حضوری، برای ثبت و پیگیری درخواست‌های خود از طریق سایت شرکت اقدام و یا برای کسب راهنمایی‌های لازم با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: مشترکان آب میتوانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور را با روش‌های ذکر شده به شرکت آب وفاضلاب استان مازندران اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.