تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 4969

برگزاری مانور تعمیرات خطوط پرعارضه شبکه توزیع برق در مازندران

برگزاری مانور تعمیرات خطوط پرعارضه شبکه توزیع برق در مازندران

به گزارش ریحان نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه این مانور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: این مانور سراسری طی ۲ روز و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد و مقاوم سازی و افزایش تاب‌آوری شبکه توزیع از برنامه‌های این مانور بود. فرامرز سپری بابیان

به گزارش ریحان نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه این مانور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: این مانور سراسری طی ۲ روز و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد و مقاوم سازی و افزایش تاب‌آوری شبکه توزیع از برنامه‌های این مانور بود.

فرامرز سپری بابیان اینکه در این مانور ۴۳ اکیپ عملیاتی و با حضور ۲۱۰ نیروی عملیاتی حضور فعال داشتند، افزود: ۳۱ عدد براکت، ۲۰۰ عدد چمپر، ۸۵ عدد مقره ثابت، ۶۴ عدد کت اوت، ۱۰۶ مورد برقگیر و ۵۹۰ متر سیم به کابل تعویض شد.

او گفت: مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق با هدف تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و اطمینان شبکه و بهبود رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق مازندران انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ادامه داد: این مانور بطور همزمان در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان سال جاری در امور برق شمال ساری اجرایی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.