تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۸:۳۹
کد خبر : 5303

انتظار یک هفته‌ای برای باران در مازندران

انتظار یک هفته‌ای برای باران در مازندران

به گزارش ریحان نیوز ،کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به گذشت سه روز صاف و آفتابی در استان گفت : امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه شاهد افزایش نسبی ابر در آسمان مازندران خواهیم بود اما از پنجشنبه دوباره آسمان صاف و آفتابی می‌شود. فرجی افزود : تا ۶ روز آینده بارندگی در مازندران نداریم

به گزارش ریحان نیوز ،کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به گذشت سه روز صاف و آفتابی در استان گفت : امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه شاهد افزایش نسبی ابر در آسمان مازندران خواهیم بود اما از پنجشنبه دوباره آسمان صاف و آفتابی می‌شود.
فرجی افزود : تا ۶ روز آینده بارندگی در مازندران نداریم و تا یکشنبه هفته آینده، شاهد روز‌هایی گرم و شب‌هایی سرد در استان خواهیم بود.
او گفت : بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از اواخر وقت یکشنبه شاهد افزایش ابر خواهیم بود که منجر به بارندگی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین وضعیت دریا را تا ۴۸ ساعت آینده با موج کوتاه و برای فعالیت‌های دریایی، مناسب پیش بینی کرد.
به گفته فرجی در شبانه روز گذشته کجور و بلده با ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر و کیاسر، ساری و گلوگاه با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق مازندران بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.