تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۷:۴۸
کد خبر : 5359

حریفان سامسونگ قائم شهر در مرحله دوم مشخص شدند

حریفان سامسونگ قائم شهر در مرحله دوم مشخص شدند

به گزارش  ریحان نیوز ،قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان با حضور نمایندگان هشت تیم صعود کننده برگزار شد تا تیم‌های شرکت کننده در این مرحله حریفان خود بشناسند. مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان، به صورت متمرکز در دو گروه برگزار خواهد شد و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله

به گزارش  ریحان نیوز ،قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان با حضور نمایندگان هشت تیم صعود کننده برگزار شد تا تیم‌های شرکت کننده در این مرحله حریفان خود بشناسند.

مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان، به صورت متمرکز در دو گروه برگزار خواهد شد و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
تیم سامسونگ قائمشهر نماینده مازندران در گروه D این رقابت ها با تیم های آریا مقام پارس مشهد، جوانان زرتشتی و پاس گرگان همگروه است.
همچنین تیمهای ریف اصفهان، مس رفسنجان، اشتاد سازه مشهد و آمادای همدان در گروه E با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز سه‌شنبه دوم دی ماه با حضور ۱۵ تیم به صورت متمرکز در سه شهر آغاز شد.

دور مقدماتی این رقابت‌ها، با برگزاری ۳۰ دیدار در سه گروه در شهر‌های مشهد، یزد و اصفهان به مدت پنج روز (دوم تا ششم آذرماه) پیگیری شد.

در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های آریا مقام پارس مشهد (۴ برد و ۱۲ امتیاز) و اشتاد سازه مشهد (۳ برد و ۹ امتیاز) از گروه نخست، مس رفسنجان (۴ برد و ۱۲ امتیاز) و جوانان زرتشتی (۳ برد و ۹ امتیاز) از گروه دوم، ریف اصفهان (۴ برد و ۱۰ امتیاز) و سامسونگ قائمشهر (دو برد و هفت امتیاز) از گروه سوم با کسب رتبه‌های اول و دوم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

همچنین تیم‌های آمادای همدان (دو برد و هفت امتیاز) از گروه سوم و پاس گرگان (دو برد و ۶ امتیاز) از گروه اول با کسب عنوان بهترین‌های رتبه سوم به مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان راه یافتند تا هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم را تشکیل دهند.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های ابومسلم مشهد (یک برد و ۳ امتیاز) و استعدادپویا مشهد (بدون برد و امتیاز) از گروه اول، آریا تفت پارس (دو برد و ۶ امتیاز)، مهرگان شیراز (یک برد و ۳ امتیاز) و راه‌باند کویر کرمان (بدون برد و امتیاز) از گروه دوم و آینده سازان البرز یکتا (یک برد و ۴ امتیاز) و رونا تهران (یک برد و دو امتیاز) از گروه سوم، از دور مسابقات حذف شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.