تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 5448

افتتاح ۱۷ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در حوزه خواهران مازندران

افتتاح ۱۷ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در حوزه خواهران مازندران

به گزارش ریحان نیوز ،مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در حاشیه افتتاح مراکز نیکوکاری کمیته امداد گفت: فلسفه ایجاد مراکز نیکوکاری معطوف به انجام امورات فرهنگی مددجویان توسط حوزه علمیه خواهران مازندران است و در بحث واسپاری برخی از امور کمیته امداد به خواهران طلبه نیز از دانش آموختگان خود استفاده خواهیم کرد. حجت الاسلام

به گزارش ریحان نیوز ،مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در حاشیه افتتاح مراکز نیکوکاری کمیته امداد گفت: فلسفه ایجاد مراکز نیکوکاری معطوف به انجام امورات فرهنگی مددجویان توسط حوزه علمیه خواهران مازندران است و در بحث واسپاری برخی از امور کمیته امداد به خواهران طلبه نیز از دانش آموختگان خود استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمد جواد قائمی افزود: حوزه علمیه خواهران در همکاری با کمیته امداد استان به دنبال دو هدف بوده که فعالیت در زمینه‌های فرهنگی به عنوان وظیفه ذاتی و سازمانی و خدمت رسانی به مددجویان در این راستا اولین آن است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه علمیه خواهران ظرفیت خوبی وجود داشته و دارای رشته‌های مختلفی هستیم؛ لذا می‌توانیم با شناسایی افراد مستعد از بین خانواده‌های مددجویان، زمینه تحصیل آن‌ها را در مدارس علمیه فراهم کرده تا با تحصیلات حوزوی و تخصص در این زمینه خود مروج امورات فرهنگی شوند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران نیز در این مراسم با اشاره به وجود ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان، گفت: هدف از تاسیس مراکز نیکوکاری، شناسایی بهتر مشکلات مددجویان و رسیدگی به امورات و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به آن‌ها در زمینه‌های مختلف و در بازه زمانی کمتر است.

حجت‌الاسلام عالیشاه افزود: حوزه علمیه خواهران مازندران بازوان توانمندی برای کمیته امداد استان است و همکاری خوبی با این نهاد دارد، امیدواریم با همراهی و همکاری یکدیگر در رفع مشکلات خانواده‌های مددجویان اقدامات موثری برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.