تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 5551

نام نویسی ۴۷۰ مازندرانی در آزمون سراسری قرآن کریم

نام نویسی ۴۷۰ مازندرانی در آزمون سراسری قرآن کریم

به گزارش ریحان نیوز،دبیرخانه آزمون سراسری قرآن و عترت کشور اعلام کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر تاکنون در آزمون سراسری قرآن و عترت نام نویسی کردند. آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف

به گزارش ریحان نیوز،دبیرخانه آزمون سراسری قرآن و عترت کشور اعلام کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر تاکنون در آزمون سراسری قرآن و عترت نام نویسی کردند.
آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف اهل بیت (ع) و گروه حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ بهمن با مراجعه به نشانی quranedu.ir نامنویسی کنند.
ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از جمله ترجمه و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج­ البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین، حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء نخست، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم است.

ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت محدودیت سنی ندارد و زمان برگزاری آزمون هم نیمه نخست اسفند اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.