تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 5686

نوسازی ناوگان کشاورزی مازندران با تسهیلات ۱۰۰ میلیاردی

نوسازی ناوگان کشاورزی مازندران با تسهیلات ۱۰۰ میلیاردی

به گزارش ریحان نیوز،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت:بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون از آغاز امسال تاکنون به کشاورزان استان پرداخت شد. حسین خیریانپور افزود: با این میزان تسهیلات هزار و ۵۷۰ دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان کشاورزی مازندران اضافه شد. او گفت: برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی مازندران طرح‌های مهمی در

به گزارش ریحان نیوز،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت:بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون از آغاز امسال تاکنون به کشاورزان استان پرداخت شد.
حسین خیریانپور افزود: با این میزان تسهیلات هزار و ۵۷۰ دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان کشاورزی مازندران اضافه شد.
او گفت: برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی مازندران طرح‌های مهمی در دست اجرا است که در صورت تداوم وضعیت موجود، به طور حتم تا پایان امسال ماشین آلات بخش کشاورزی بیشتری خریداری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: از آغاز امسال تا پایان دی ،  ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد و توسعه گلخانه به وسعت ۵۰ هکتار در استان پرداخت شد.
خیریانپور افزود: این میزان تسهیلات برای ایجاد و توسعه ۱۷۷ گلخانه جدید در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
او توسعه کشت گلخانه‌ای در مازندران را از برنامه‌های مهم جهش تولید معرفی کرد و گفت: امسال با تسهیلات پرداختی و فعال شدن گلخانه‌های جدید ، برای ۱۹۷ نفر شغل ایجاد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.