تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 5659

آغاز سراسری واکسیناسیون کرونا در ایران

آغاز سراسری واکسیناسیون کرونا در ایران

به گزارش ریحان نیوز، با واردات نخستین محموله واکسن اسپوتنیک وی روسیه، واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر درمان از ساعت 10 صبح امروز تعدادی از استان‌ها آغاز شد.به گفته وزریر بهداشت 635 بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن “اسپوتنیک‌وی” به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا آغاز خواهد شد. وزیر بهداشت

به گزارش ریحان نیوز، با واردات نخستین محموله واکسن اسپوتنیک وی روسیه، واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر درمان از ساعت 10 صبح امروز تعدادی از استان‌ها آغاز شد.به گفته وزریر بهداشت 635 بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن “اسپوتنیک‌وی” به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا آغاز خواهد شد.

وزیر بهداشت در آغاز این مراسم اعلام کرده واکسیناسیون با واکسن روسی از امروز بر اساس سند واکسیناسیون برای گروه‌های هدف که در مرحله اول افراد حاضر در خط مقدم نظام سلامت و کارکنان بخش‌های آی‌سی‌یو هستند آغاز می شود بعد به سراغ بقیه کادر درمان و خانه های سالمندان و افراد بالای 65 سال می رویم و همین طور مرحله به مرحله جلو می‌رویم.

مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند واکسن اسپوتنیک وی روسیه تا بیش از 90 درصد در برابر ویروس کرونا عملکرد مثبت دارد و در بیشتر کشورها نیز تست شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.