تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 5764

برگزاری سومین مجمع سلامت مازندران

برگزاری سومین مجمع سلامت مازندران

به گزارش ریحان نیوز، نماینده، ولی فقیه در مازندران در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های مالی و معنوی یک ساله خیران استان گفت: انگیزه مشارکت اجتماعی بر اساس موضوع‌های مالی و مادی پایه گذاری نشده بلکه یک انگیزه انسانی و خدایی محسوب و احترام گذاشتن و شخصیت دادن به مردم باید در الویت کار

به گزارش ریحان نیوز، نماینده، ولی فقیه در مازندران در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های مالی و معنوی یک ساله خیران استان گفت: انگیزه مشارکت اجتماعی بر اساس موضوع‌های مالی و مادی پایه گذاری نشده بلکه یک انگیزه انسانی و خدایی محسوب و احترام گذاشتن و شخصیت دادن به مردم باید در الویت کار قرار گیرد.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به سهیم شدن همه اقشار مردم در این امر مهم و معنوی افزود: سیاست‌های دفاعی در حوزه سلامت با کمک و مشارکت اجتماعی امکان پذیر بوده و خواصّ هر صنف بایستی در گروه‌های مختلف آموزش دیده و در برابر مشکلات به ویژه ویروس کرونا از مشارکت اجتماعی استفاده شود.
دکتر مرادی رئیس اندیشگاه سلامت مازندران هم رویکرد سیاسی را یکی از راه‌های مقابله با اپیدمی‌ها دانست، و بر سواد سلامت برای یک انتخاب سیاسی و یک ضرورت برای همکاری‌های بین بخشی تاکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه از پوشش همگانی سلامت خبر داد و افزود: تحت پوشش قرار گرفتن عادلانه همه اقشار جامعه از ضروریات محسوب شده و خدمات دهی میان مردم و شهر و روستا باید عادلانه انجام شود.
دکتر سیدعباس موسوی تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی معظل بزرگی برای اطلاع رسانی نادرست در زمینه درمان‌های خانگی و و موضوع سلامت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.