تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 5771

تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه

تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه

به گزارش ریحان نیوز، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیمه ملت شعبه ساری گفت: بیمه امروز یکی از مهمترین موضوع  ضرورتهای اجتناب ناپذیری است  که مردم به این امر مهم توجه کنند که در این زمینه باید مزایای بیمه برای مردم  بازگو شود تا به درستی از خدمات

به گزارش ریحان نیوز، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بیمه ملت شعبه ساری گفت: بیمه امروز یکی از مهمترین موضوع  ضرورتهای اجتناب ناپذیری است  که مردم به این امر مهم توجه کنند که در این زمینه باید مزایای بیمه برای مردم  بازگو شود تا به درستی از خدمات آن بهره مند شوند.

منصورعلی زارعی افزود: تا کنون دولت اقدامات خوبی در این زمینه برداشت و بیمه را به بخش خصوصی واگذا کرد که دوبیمه کشاورزی  و بیمه ایران نیز باید به بخش خصوصی واگذار شود.

وی گفت:با توجه به مشکلات کشاورزی،کشاورزان استان مازندران بحث بیمه محصولات خودرا با جدیت دنبال کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برای فعالان صنعت بیمه آرزوی توفیق و سربلندی کرد بیان داشت: یکی از مولفه‌های توسعه یافتگی در هر جامعه ای بحث بیمه است که میتواند موجب توسعه کسب وکار شود.

زارعی تصریح کرد:شرکتهای بیمه با پرداختهای به موقع خسارت بیمه گذاران و رائه خدمات مناسب ،رفاه و آرامش را برای زندگی مردم به ارمغان آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.