تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
کد خبر : 7295

بودجه تخصیصی برای توسعه و تکمیل دو سد در مازندران

بودجه تخصیصی برای توسعه و تکمیل دو سد در مازندران

عضو کمیسیون انرژی مجلس؛ ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تکمیل دو سد در مازندران اختصاص یافت. به گزارش ریحان نیوز، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی وهم افزایی در راستای توسعه پایدار شهرستان قائم شهر ازاختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه

عضو کمیسیون انرژی مجلس؛ ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تکمیل دو سد در مازندران اختصاص یافت.

به گزارش ریحان نیوز، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی وهم افزایی در راستای توسعه پایدار شهرستان قائم شهر ازاختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تکمیل دو سد در مازندران خبر داد.

کیوان مرادیان تصریح کرد: ازمجموع ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه کشور ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه سد البرز یا آیت الله صالحی مازندرانی جهت تکمیل شبکه‌ها و کانال‌های آبرسانی و سیستم تصفیه و انتقال آب منظور شده و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و انجام مراحل نهایی سد کِسِلیان اعتبار گذاشته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، تامین، ذخیره سازی و توزیع آب زراعی موردنیاز را از ضرورت‌ها و نیاز‌های اساسی مازندران بعنوان قطب کشاورزی کشور دانست و گفت: مهار و بهره برداری اصولی از این منابع خدادادی از الویت‌های اساسی در توسعه و خودکفایی این استان بشمار می‌آید.

مرادیان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مرتبط اجراو تکمیل خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در نشست هم اندیشی و هم افزایی در راستای توسعه پایدارشهرستان قائم شهرکه به ابتکار شورای اسلامی قائم شهرو به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهربرگزار شد، ضمن ارائه دیدگاه‌ها ونظرات و بیان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود این شهرستان، راه‌های توسعه همه جانبه قائم شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.