تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
کد خبر : 7292

شاهرخ بیانی: امیداورم روند خوب نساجی ادامه داشته باشد/ وجود ۳ بازیکن مصدوم

شاهرخ بیانی: امیداورم روند خوب نساجی ادامه داشته باشد/ وجود ۳ بازیکن مصدوم

ساری- مربی تیم نساجی مازندران، ابراز امیداوری کرد روند خوب تیمش در بازی‌های این فصل رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور ادامه داشته باشد. به گزارش ریحان نیوز، شاهرخ بیانی شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: نساجی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است و درسه بازی گذشته

ساری- مربی تیم نساجی مازندران، ابراز امیداوری کرد روند خوب تیمش در بازی‌های این فصل رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور ادامه داشته باشد.

به گزارش ریحان نیوز، شاهرخ بیانی شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: نساجی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است و درسه بازی گذشته خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و تلاش خواهیم کرد این روند را ادامه دهیم برای آینده نیز تلاش می‌کنیم.

وی افزود: هر بازی این روند رو به رشد را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم این فصل هم هواداران را خوشحال کنیم.

صنعت نفت را دست کم نمی‌گیریم

مربی تیم نساجی مازندران، به عزم جدی تیمش برای پیروزی و کسب امتیاز برابر تیم صنعت نفت آبادان اشاره کرد وگفت، تیم صنعت نفت آبادان ازتیم های ریشه دار و بسیار خوب فوتبال کشور هست و از کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی نیز بهره می‌برد، با این وجود به نتایج چند بازی گذشته این تیم توجهی نخواهیم کرد و اینکه این تیم در انتهای جدول لیگ حضور دارد، دست کم نمی‌گیریم.

بیانی افزود: بازی‌های لیگ تازه شروع شده واز الان نمی‌شود در خصوص تیم‌ها زود قضاوت کرد.

وی ادامه داد: فاصله‌ها تیم‌ها در این فصل خیلی نزدیک به هم شده و از هفته‌های ششم و هفتم می‌توانم بگوییم چه تیمی ضعیف یا قوی است.

ناچاریم در زمین نامناسب ساری بازی کنیم

مربی تیم نساجی مازندران در خصوص شرایط بازی با توجه به تداوم بارندگی و کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری نیز گفت، شهرهای شمالی همیشه شاهد بارندگی و این طبیعی است، اما ما با توجه به روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باید تحت هر شرایطی در بازی خانگی در ساری بازی کنیم وباید تلاش کنیم تا پیروز باشیم.

بیانی ادامه داد، هرچند قبول داریم که زمین ورزشگاه ساری زمین خوبی نیست، اما ما باید تلاش کنیم تا در این شرایط هم به دنبال کسب امتیاز وادامه موفقیت‌های خودمان باشیم.

تقابلی با استقلالی‌ها نداریم

مربی نساجی در پاسخ به پرسشی در خصوص جدال مربیان استقلالی در دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان گفت، بهرحال ما قبلاً با آقای منصوریان که اکنون سرمربی تیم نفت آبادان است درتیم استقلال بازی کردیم، اما هیچ تقابلی با استقلالی‌ها و آقای منصوریان ودیگرمربیان استقلالی تیم‌های لیگ نداریم.

بیانی تصریح کرد، در حال حاضر ما در کادر فنی تیم نساجی هستیم و باید برای موفقیت و سربلندی این تیم تلاش کنیم، چرا که اکنون تعصب ما به تیم نساجی و برای سربلندی نساجی مازندران تلاش می‌کنیم.

۳ بازیکن مصدوم داریم

وی درخصوص اینکه تیم نساجی دربازی فردا برابر تیم صنعت نفت آبادان بازیکن مصدوم یا محروم دارد، گفت، متأسفانه سه بازیکن مصدوم داریم که برای بازی روز شنبه نمی‌توانند تیم را برابر تیم نفت آبادان همراهی کنند.

بیانی ادامه داد، امیدواریم بقیه بازیکنان، جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم تیم نساجی باشند.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر شنبه ۱۵ آبان بازی خانگی در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان است. تا پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم نساجی مازندران با کسب یک پیروزی، یک تساوی ویک شکست ۴ امتیاز در رده هشتم و تیم صنعت نفت آبادان با کسب ۳ شکست در رده شانزدهم وانتهای جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.