تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
کد خبر : 9674

قدردانی از بانوان برگزیده مازندران

قدردانی از بانوان برگزیده مازندران
۴۰ بانوی برگزیده در حوزه فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و کارآفرینی مازندران در مراسمی قدردانی شدند.

 

به گزارش ریحان نیوز؛استاندار مازندران در مراسم قدردانی از بانوان برگزیده استان با بیان اینکه در بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون نقش بانوان منحصر به فرد است، گفت: حضور هوشمندانه بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه ضروری است و با توجه به اهمیت آن جایگاه بانوان در کشور  به خوبی تبیین نشده است.

حسینی پور افزود: نگاهی که امام (ره) و مقام معظم رهبری به زنان در کشور دارند، هنوز در بدنه اجرایی کشور محقق نشد و باید برای آن برنامه ریزی اصولی انجام شود.

وی با بیان اینکه در برنامه توسعه استان با حضور موثر بانوان می‌توان به اهداف عالی رسید، ادامه داد: جامعه زنان مازندران در تولید فکر موثر بوده و با توجه به گردشگر پذیر بودن این استان، باید نسبت به پدیده‌های اجتماعی آگاه باشند.

حمایت امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از بانوان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این مراسم گفت: در طرح‌های مختلف استانی و برنامه‌های ملی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی بانوان تسهیلات به صورت قرض الحسنه در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‌گیرد.

قاسمی طوسی افزود: تسهیلات و حمایت برای بانوان سرپرست خانوار که زیر پوشش نهاد‌های حمایتی هستند، قطعا متفاوت با بانوان کارآفرین است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد: برای انتخاب بانوان نمونه استان شاخص‌هایی در نظر داشتیم و طبق آن شاخص ها، در هر حوزه انتخاب انجام شد.

در پایان این مراسم از ۴۰ بانوی برگزیده در حوزه فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.