تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 9821

برگزاری اعتکاف در صورت موافقت ستادکرونا

برگزاری اعتکاف در صورت موافقت ستادکرونا
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد منوط به موافقت ستاد کرونا خواهد بود.

 

به گزارش ریحان نیوز؛ حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ هیئت در مساجد و مرتبط با مساجد فعال است ، گفت: در ایام الله دهه فجر ، امیدآفرینی با محوریت و رویکرد مساجد و هیئت ها در دستور کار سازمان تبلیغات قرار دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: در این راستا تمام هیئت‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های مرتبط با مساجد در حال پیگیری جشن‌های ملی دهه فجر ۱۴۰۰ هستند.

وی در ادامه به خلق و تقویت سرمایه اجتماعی توسط هیئت ها در سطح جامعه اشاره و بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی هیئت ها امروزه مأموریت تبیین گفتمان انقلابی هست و باید بتواند آنرا به خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام شریف تبار در پاسخ به اینکه امسال برگزاری اعتکاف به چه صورت خواهد بود، گفت: بیش از ۲۲۰ مسجد در استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف آمادگی دارند و با توجه به وضع شیوع کرونا در کشور باید منتظر دستورالعمل های ستاد کرونا برای برگزاری این مراسم در ماه رجب باشیم.

وی افزود: منتظر ابلاغ ستاد کرونا برای هر منطقه جغرافیایی هستیم تا بتوانیم این توفیق را داشته باشیم امسال اعتکاف را گرچه با یک مدل دیگر شاید محدوده کوچکتر در شهر‌هایی که مانع نداریم برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.