تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
کد خبر : 20922

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی: 

رضا متانی بورخیلی

حضور پرشور تماشاگران برای تشویق تیم انبوه سازان هوتن، مثال زدنی است

حضور پرشور تماشاگران برای تشویق تیم انبوه سازان هوتن، مثال زدنی است
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: شهرستان قائم شهر همواره مهد کشتی بوده و پهلوانان و قهرمانان زیادی را به جامعه کشتی معرفی کرده است و حضور پرشور تماشاگران برای تشویق تیم انبوه سازان هوتن، مثال زدنی است.

به گزارش ریحان نیوز، تیم کشتی لیگ برتری انبوه سازان هوتن قائمشهر، از سری مسابقات لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) عصر امروز میزبان گوش شکسته های البرزی بود.

تیم هوتن که با مالکیت شهرام داداشی، در دور رفت نتایج خوبی به دست آورده بود، امروز به مصاف تیم مقاومت البرز رفت تا صدر نشینی خود در گروه B را مسجل کند.

نماینده قائم شهر در لیگ برتر توانست در یک کشتی کاملا برتر در تمامی اوزان، حریف خود را شکست دهد و مقتدرانه صدرنشین گروه خود شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری این مسابقه در سالن امامعلی حبیبی قائمشهر در گفت و گویی با بیان اینکه استان مازندران و شهرستان قائم شهر همواره مهد کشتی بوده و است و پهلوانان و قهرمانان زیادی را به جامعه کشتی معرفی کرده است، اظهار کرد: حضور پرشور تماشاگران برای تشویق تیم انبوه سازان هوتن، مثال زدنی است.

حمید یاری اضافه کرد: با حضور تیم انبوه سازان هوتن از استان مازندران و شهرستان قائم شهر، هم امسال و هم سال گذشته، حضور تماشاچیان در سالن امامعلی حبیبی این شهرستان بسیار پرشور بوده است.

وی تصریح کرد: حضور این تماشاگران در سالن های کشتی می تواند به روند رو به رشد کشتی در مازندران، قائم شهر و سراسر کشور کمک کند.

رئیس سازمان لیگ کشتی با بیان اینکه لیگ کشتی در کشور، 23سال قدمت دارد و برگزار می شود، اظهار کرد: همیشه ضعف هایی وجود دارد که باید به کمک هم آن را برطرف کنیم.

یاری در پاسخ به این سؤال که بخش خصوصی چه نقشی در ورزش و به ویژه کشتی دارد، گفت: خانواده کشتی باید به بخش خصوصی کمک کند تا با انگیزه بیشتری فعالیت داشته باشد و مانند همیشه هدفمند عمل کند.

وی اضافه کرد: امثال آقای داداشی و بخش خصوصی از عاشقان کشتی هستند و همه مجموعه از جمله سازمان لیگ، فدراسیون کشتی و استان باید کمک کنند تا انگیزه بخش خصوصی در تیم داری حفظ شود و در مقابل ما هم باید به بخش خصوصی کمک کنیم تا بهتر دیده شوند و برای رسیدن آنان به اهدافشان از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

یاری، در پاسخ به این سوال که آیا قائمشهر می‌تواند میزبان برگزاری فینال مسابقات کشتی لیگ برتر باشد یا خیر، پاسخ داد: شرایط برگزاری فینال متفاوت است چرا که امسال سال المپیک است و این موضوع، برگزاری مسابقات فینال را سخت‌تر می‌کند. از لحاظ حضور تماشاچی شهرستان قائمشهر خوب است اما سایر شرایط مانند سالن و چیدمان هم باید مد نظر قرار گیرد.البته هنوز درخواستی هم از سمت قائمشهر دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ریحان نیوز، فینال مسابقات کشتی لیگ برتر جام یادگار امام خمینی (ره)، ۱۰ آذر سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.